Bijzondere concepten

Dedert Ijs is bij uitstek een bedrijf dat zich richt op innovatie, iets nieuws, gericht op de jonge en ook de volwassen ijseter. Die ontwikkeling heeft er voor gezorgd dat we naast de bekende ijsjes een aantal nieuwe en bijzondere concepten/smaken hebben ontwikkeld. Deze smaken zijn uniek, zeer lekker en onderscheidend. Maar we zijn niet klaar, we gaan door op de ingeslagen weg en zullen steeds weer met nieuwe smaken de klant en uiteindelijk de consument blijven verrassen en verblijden.


Beluga

In 2012 ontwikkelde chef Hans van Wolde, van twee sterren restaurant Beluga in Maastricht, een ijsje dat tegelijk bitter, zoet als zuur is. Een smaaksensatie die zijn weerga niet kent. Het ijsje op een stokje met de naam Tropical Coco Shuffle bestaat uit een combinatie van de smaken ananas, cocos, citroen, passievrucht en banaan.

Nieuwe smaken

Na het succes van de Tropical Coco Shuffle heeft Hans van Wolde nog twee andere smaken ontwikkeld.

  • De Coco & Choco is een combinatie van zoete cocos met een laag pure chocola.
  • De Mini Coco Tropical is een combinatie van een zoet en fris passievrucht en mango ijsje.

Samen met Hans van Wolde zullen we het concept verder uitrollen daarbij ligt de nadruk op vers, gezond, lekker en puur.


Beluga

Alcohol ijs

Een ander nieuw concept is het ontwikkelen van ijsjes met een percentage alcohol erin, voor de volwassen ijseter.

"Icemxx Sticks offers a new original taste experience combining ice cream & alcohol."


Alcohol ijs

Biologisch ijs

Biologisch, lekker en gezond is absoluut de nieuwe lifestyle en dat zet zich ook voort in het ijs. We produceren biologische ijsjes voor een groot aantal markten in Europa. En de markt groeit nog steeds.


Biologisch ijs - Nice fruitijsjes

Kosher ijs

De markt voor kosher ijs is groeiende. Op dit moment leveren we aan de Verenigde Staten, Engeland, België, Frankrijk en Israel. Het ijs wordt op een zeer zorgvuldige wijze geproduceerd en voldoet aan alle gestelde eisen.

Bekijk hieronder de Ice Bucket Challenge van Klein's Kosher Ice Cream!



Cool energy

"A taste experience in the freezer of the most consumed soft drink among young people between 15 and 25 years.This creates additional turnover in your freezer.

Global energy drink consumption grew by 14% in 2011 compared to the previous year, to 4.8 billion liters. Over the last five years, consumption has risen by about 10% annually. In 2011, the global energy drinks market was worth $37 billion.

Energy drinks remain the most dynamic segment in the soft drinks market, with strong growth in most countries."


Cool energy